środa, 24 lipca 2013

LoL

Harry postawił kakao na stoliku i usiadł na duzej czerwonej sofie .Sięgnął po pilot i włączył Tv. Zajęłam miejsce obok niego . Włączył MTV . Leciała piosenka Taylor Swift - 22 . Harry chciał przełączyć ale ja chciałam obejrzeć .-Eee mozemy przełączyć ?-Czemu ? Lubię ten teledysk .-Ale..- Nakazałam mu siedziec cicho .Piosenka sie skończyła , po niej leciała piosenka One Direction Best Song Ever .-One Direction . Moja kuzynka z Polski ich uwielbia . Ma na wszytkich ścianach ich plakaty . masakra jakaś ..Włączyli teledysk . Hahhah dobre . Ale zaraz .. zaraz ? Co ? Harry ? Marcel ? Co? Harry jest członkiem One Direction ?! Ale wtopa....Spojżałam na niego niepewnie z zaskoczona miną ...-Ty ?-Ja - Szczerzył sie od uch do ucha i patrzył na mnie zwyciąsko .-Ale , ale jak . Czemu ja cie nie poznałam ?-Może inaczej na mnie patrzyłas ?-Ej , to ja mam zagrac z toba w tym filmie ?-Wyglada na to ze grasz główna rolę bejbe .-Znasz tytół tego filmu >?-Znam.-Mógłbyś ?-Harry Styles - przerwał nam naszą rozmowę głos z telewizora .- Znany jako członek One Direction nie jest juz singlem . Z dostępnych informacji wynika że jego wybranka jest Barbara Nowicka . Podobno mają razem zagrac w filmie zakochana parę . Ale czy będa udawac ? Oto zdjecia na których para stoi i podziwia widoki Lodynu . Mina Harry'ego wskazuje na to że jest bardzo zakochany natopiast Barbary na to że jest niepewna tego co robi . Czy dowiemy sie prawdy ? Czy ukaża sie mediom jako oficjalna para ? Na to chyba trzeba poczekac ...Harry parskną śmiechem . Ja była zaszokowana tym co usłyszałam i widziałam . Miałam ochatę wytrzaskac tą babę po twarzy ale niestety nie dało  się ...-Ciebie to bawi ?- Nagle przestał sie śmiać i trochę spoważniał .-No , tak . Masz racje , nie , nie przepraszam .-Nabijał sie ze mnie ale mi nie było do śmiechu . Miałam juz łezki w oczach .-Przestań! - Powiedziaąłm z lekkim piskiem , wybiegłam z pokiju dziennego i zamknęłam sie w spypialni . Plakałam w poduszkę . Pierwszy dzień i juz mnie zniszczyli ! Nienawidze ich !Harry pukał ale mu nie odpowiedziałam . Kazałm aby mnie zostawił . Ale nie posłuchał . Nacisną klamkę i wszedł do strodka . Przystaną na chwile ale zobaczył ze płacze i podbiegł do mnie i złapał moja twarz w dłonie i po chwili przytulił do siebie . Chciałam sie wyrwać ale juego uscisk był za cisny .-Ej , ej , nie płacz . Czemu płaczesz? Przeciez to nic takiego ?-Jak nic takiego ? Jestem zniszczona ! Juz od samego poczatku !-Co? Ha ha no przestań . To wyszło ci tylko na dobre .-Ciekawe w jaki sposób . -Warknełam przez usta .-Ludzie juz cie znają i z pewności obejrzą ten film . -Harry , czego mi nie powiedziałeś ..... tego , że jestes sławny .-Skoro jestem sławny powinnaś sie sama domyslec . - Czułam jak sie usmiecha .Odchyliłam sie lekko od niego i zaplakanymi oczamy spojżałam w jego . niezreczna sytuacja . -M-mmoże chodźmy obejżeć jakis dobry film . Co ty na to ?- powiedział z zakłopotanie.zajeliśmy miejsca na sofie . Przez caly czas oglądania wygłupialismy sie , zucaliśmy poduszkami .Na końcu byłam chyba na jakiśmś czekoladowym haju bo przytuliłam się do Harry'ego i zasnęłam .***Oczami Harry'ego***cały czas sie wygłupialiśmy . Widziałem po jej twarzy ze jest zmęczona .Niespodziewanie gdy zaprzestaliśmy walk na poduszki i słowa wtuliła sie we mnie jakbym był jej poduszką . W głębi serca cos sie we mnie poruszyło . Ale , to nie mogło być to.. przecież .. ah , nie ważne .Objąłem ją ramieniem w pasie na co ona zareagowała , wplotła swoje palce w moje i chyba chwile potem zasnęła . ***Oczami Barbary***Oudzil mnie dźwięk budzika . Nienawidze tego !!Chwiciłm go zniedarnie aż upadł na podłogę i się rozbil .-Ups..- Momentalnie sie zerwałam .Spojżałam na telefon m byla 8 . O 10 miałam sie zjawić w wielkiej sali . Pobiegłam do łazienki , wziełam prysznic i umyłam zęby . Sięgnęłam po suszarkę i wysuszyłam włosy . Wyciagnęlam balsam i wtarłam go w skórę . Włosy zrobiłam tak : Ubrałam to :I zrobiłam lekki makijaż .Postanowiłam zejść na śniadanie . Signęłam po kartę od pokoju . Otworzyłam drzwi . Zejchałam windą do jadalni . Zajęłam stolik przy oknie w kącie . Podszedł do mnie kelner  i złożylam zamówienie . Zamówiłam naleśniki z syropem i sok porzeczkowy . W oczekiwaniu na zamówienie siegnęłam po codzienną gazetę . Nic specjalnego .. Na szczęście nie było w niej nic o mnie i o nim . Kelner przyniósł moje zamowienie i zabralam się do jedzenia . Kiedy zjadłam sięgnęlam po sok . Wypiłam . Postanowiłam wrócić do apartmentu . Lecz gdy wychodziłam wpadłam na kogoś . Był całkiem przystojny . Miłość od pierwszego wjżenia ? Heh , to nie dla mnie ^^ . Szłam dalej . Oczekiwałam na windę . Winda przyjechała . Z niej wysiadł przystojny chłopak . Znałam go .-Cześc .- Powiedział niepewnie .-Cześć - Odpowiedziałam .-Musisz iść teraz do sali .-Em , teraz? -Tak , już po 10 .- Spojrzałam na zegarek . Faktycznie .-No dobra , a wiesz gdzie ona sie znajdue?Usmiechnął sie i zlapal mnie z reke i pociagna za soba w kierunku wielkich drzwi . Gdy je otworzył światło lamp mnie oświetliło . Było tam tyle scenerii . Była szkoła , pokoje , wszystko ! Znajdowaliśmy sie na planie filmowym . Wyrwałam moja ręke z dłoni Harrego aby nik sobie niczego nie pomyślał i ruszyłam przed siebie . Było tam peło aktorów . -Barbara! - Zwołała mnie Matylda . Reżyserka .Podeszalm do niej i sie orzywitałam wręczyła mi scenariusz . Mialam sie nauczyć teksty do pierwszej sceny . Całkiem ciekawe tyle że miałam sie go nauczyc w ciągu godziny ! -Emma z tobą poćwiczy .Pierwsza scena rozgrywała się w szkole . Dostałam strój w który mam sie przebrać . Nauczyalm się na pamięc w niecała godzinę . Miałam grać Klarę .Zaczęłam grać ._klasa_Zadzwonił dzwonek na przerwę Nauczyciel: Prosze dokończyć w domu i przeczytać kolejny rozdział Romea i Juli .Wychodze z klasy na korytaż . Podchodzę do swojej szawki . Podchodzi do mnie Emma , moja najlepsza przyjaciółka.Rozmawiamy :Emma: No siema siema . I Jak , jesteś gotowa na dziki podryw gwiazd?Klara: Co ty , starzy mnie nie puszczę . Nie ma mowy .. wygląda na to ze będziesz musiała isć na kocert sama .Emma: Nie zrobisz mi tego ( Klara zamyka szawke i idzie na następną lekcje , za nia wciaż idzie Emma)Klara: Uwierz mi , jezeli uda ci sie przekonać moich starszych to obiecuję , pójdziemy .Emma: Przyjde dzisiaj do ciebie i pogadam z nimi . zobaczysz , wszytko załatwię .(Emma odchodzi i kieruje sie w przeciwnym kierunku niż Klara )Klara( pod nosem) by ci sie udało .-CIĘCIE !Barara , podejdź .-Okkej..-Pewnie wszystko zawaliłam ..kurde , mogłam sie lepiej postrać .-Słuchaj , wiem ze to jest twój pierwszy dzień na planie w życiu . Ja cie rozumiem ale musiszy dac z siebie więcej . -Nudzisz ..- No słuchajcie , wracamy ! Powtarzamy scenę !Matylda , ta reżyserka doprowadzała mnie do szału . Powtarzalismy tą secene moze 7 razy aż w końcu dała nam spokój ..Podczas kręcenia Harry'ego nie było na planie . Urwał sie pewnie na miasto .Przebrałam sie w mój poprzedni strój i wyszłam . Była pora na lunch . Postanowiłam że pójdę na miasto . Ubrałam płaszcz i wyszłąm z budynku . Założyłam słuchawki na uszy i szłam przed siebie . Cały czas miałam uczucie ze ktos mnie obserwuje . Lol. Weszłam do pierwszego lokalu . Była to włoska restauracja . Zajęłam miejsce i zamówiłam sphagetti Napoletano . Barman się na mnie dziwnie patrzył . Była właczona telewizja . Leciały wiadomosci . W nich powiedzieli o mnie i o Harry'm . Zaplaciłam i wyszłam z lokalu . Chciałam złożyc jakaś maske czy cos .. Kiedy odeszłam kilka kroków od włoskiej restauraci poraził mnie blask flasza ! Cholerni fotografowie !Kilka kroków dalej zonowu to samo . Postanowiłam wrócić do apartamentu . Ale nie było mi to dane . Zza uliczki wychodził wlasnie Harry . Szedł sam , jakby zalamany .Zauważył mnie i uśmiechnąl się , ale wiedziałam ze cos sie stało bo ten usmiech byl raczej "udawany" .-Hej Barbara . Co ty tu robisz?Hej , skoczyłam na lunch . A ty >  Dziwnie wygladasz > coś się stało ?-Nie..- Widziałam po jego minie że cos jest nie tak . Nie dawałam za wygraną .-Przecież widzę .- Szliśmy w stronę parku .-No naprawdę nic sie nie stało - Pojżał na mnie takim wzrokiem jakby chciał mi cos powiedzieć ale ja spiorunowałam go swoim . Wydusił z siebie .- A w zasadzie to sie stało .Usiedlismy na pobliskiej ławce . Wszędzie było pewno śniegu . Harry opowiedzial mi wszystko ze szczegółami .Zrobiło mi sie go żal .-niektórzy ludzie nie maja honoru i wstydu . Potrafie wyrządzic człowiekowi krzywde zupełnie świadomi a co gorsza bez powodu . Nie rozumiem ich .- Powiedziałm .- harry , nie martw się . Masz miliony fanek na całym swiecie które dały by wstystko aby z toba być a ty sie przejmujesz jednym głupim hejterem .-Wiesz , j mam tak ze kiedy ktos mówi mi że jestem kompletnym debilem i beztalenciem biore to do siebie .-I to jest właśnie błąd. Nie trzeba się tym wogóle przejmować . Cos o tym wiem ..-Opowiedz mi o tym .-Poprosił,-W szkole w liecum nie byłam popularna ani nie byłam zjawiskowo piękna ani nie jestem ale wtedy mi to nie przeszkadzało . Wiele osób nabujalo się ze mnie ze nosze aparat na zęby .. ze jestem kujonem i że niegdy nie będe miała chłopaka . A co najgorsze mówili że zawsze pozostanę dziewicą ..Ale miałam na nich wyjebane . Może i zostane tą dziewica , może i byłam kujonem ale przynajmniej do czegoś doszłam . Więc ty nie przejmuj się obelgami na twój temat i uswiadom sobie ze jesteś kims wyjatkowym. Osiagnałes wiecej nic twoi hejterzy osiagna przez całe życie .-Naprawdę jesteś dziewicą ?- Widocznie sie rozchmurzył kiedy opowiedziałam mu swoja historię . -Nie mówmy o tym . Tylko to zapamietałeś ? -Uśmiechnełam się i zachichotałam .-Umówiłabyś sie ze mną ?- Powiedzial po chwili milczenia .-Eeee nie zrozum mnie źle . Nie chcę się narazie w nic angażować .-Oh , ołkej . Rozumiem . Ale to bedzie takie przyjacielskie wyjście . Do kina czy gdzieś > CO ty na to ?-Skoro po przyjacielsku to sie zgadzam .Dzisiaj o 19?-Great !( Super) .- Powiedział Harry . Widocznie poprawil mu sie humor .Wróciliśmy do domu . Przebrałam sie w cos cieplejszego i wzięłam pieprz w spreju . tak , na wszelki wypadek . Harry czekał juz na mnie na parkingu za domem . Mieł wypasiony samochód . Lepszy niż ten pierwszy .Zawsze marzyłam aby zrobic to w garbusie xd.__________________________________________-^^



-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz